Barboros sistema nebepriima naujų užsakymų: maistą norintys gauti į namus lieka nieko nepešę

0
2510

Plačiai reklamuojamos “Barboros” paslaugos jau masina ne tik didžiųjų miestų gyventojus, bet ir visą Lietuvą. Šią savaitę “Barboros” atstovams paskelbus apie atidarytas pirmąsias pirkinių atsiėmimo stoteles „Barbora Express“ Lietuvos regionuose, šią paslaugą susigundė išbandyti neregėtas kiekis žmonių – elektroninė parduotuvės sistema ir trečiadienį, ir ketvirtadienį nebebuvo pajėgi priimti naujus užsakymus nei Šiauliuose, nei Radviliškyje.

Nauja paslauga nuo vakar pasiekiama Šiaulių apskrities gyventojams – „Barbora Express“ stotelės atsidarė Šiauliuose, Joniškyje, Kelmėje ir Radviliškyje esančiose „Maxima“ parduotuvėse. Šių miestų gyventojai jau irgi turi galimybes naudotis tuo, ką seniai turėjo vilniečiai ir kauniečiai: užsisakyti maisto produktus į namus arba juos atsiimti kiekviename mieste įrengtose stotelėse. Deja, ši galimybė šiandien, trečiadienį, buvo daugiau tik teorinė.

Trečiadienį “Barboros” elektroninė sistema buvo nepajėgi priimti šiauliečių ar radviliškiečių užsakymus.

“Esu iš tų, kuris saugosi, tad man aktualu maisto produktus gauti į namus, išvengiant kontakto su aplinkiniais. Mėginau pasinaudoti elektroninės parduotuvės sistema. Ji pasirodė nesanti labai tobula: daugeliui užsakomų prekių yra taikomi limitai – negalėjau užsisakyti daugiau kaip dviejų virtų burokėlių pakelių, ryžių apskritai man nebuvo leista įsimesti į “krepšelį”. Bala nematė, rinkausi brangesnius produktus. Taip pat buvau priverstas suruošti ne mažiau kaip 20,28 Eur vertės užsakymą,  nors man tiek daug visko ir nereikėjo.  Tokia buvo reikalaujama minimali užsakymo suma. Už mažesnę pinigų sumą užsakymai apskritai neruošiami. Galiausiai viską atlikęs pažymėjau, kad noriu gauti maistą į namus, bet sistema neleido pasirinkti pageidaujamo laiko – ketvirtadienio, penktadienio ir šeštadienio laikus žymintys laukeliai rodė “užimta”. Tuomet mėginau pasirinkti pristatymo stotelę – nurodžiau prekių atsiėmimo punktą Šiauliuose, bet man ir vėl rodė tą pačią informaciją. Mėginau pakeisti pristatymo vietą į Radviliškį, bet man ir vėl sistema rodė tą patį”, – teigė šiaulietis. Jis mėgino susisiekti ir svetainėje nurodomais kontaktais, bet atsiliepusi atstovė negalėjo paaiškinti, kada užsakymai vėl bus atnaujinti, tik pasiūlė mėginti užsakymą atlikti vėliau.

“Barboros” Facebook paskyroje pripažįstama, kad šiuo metu sulaukiama užsakymo antplūdžio.

“Įprasti „Barboros“ užsakymų srautai kone per naktį išaugo dešimtį kartų ir per visą karantino laikotarpį nemažėja. Kasdien susiduriame su iššūkiais, kuriuos stengiamės kuo greičiau išspręsti”, – viešai įvardija “Barboros” atstovai.

PALIKTI KOMENTARĄ

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia