Radviliškyje atverstas jūriniame konteineryje trąšas gabenęs MAN’as

0
2674
Prireikė dviejų kranų atversti trąšas gabenusį MAN'ą.
Prireikė dviejų kranų atversti trąšas gabenusį MAN'ą.

Į vakarykštę iš pirmo žvilgsnio kraupiai atrodančią avariją pakliuvusius vairuotojus, tikriausiai, saugojo angelai sargai. Nors buvo labai stipriai sumaitotos tiek lengvojo Dacia Logan, tiek apsivertusio vilkiko MAN’o kabinos, abiejų transporto priemonių vairuotojai išvengė rimtų sužalojimų. 28-erių metų Ukrainos piliečiui, vairavusiam lengvąjį automobilį ir degant žaliam šviesoforo signalui nepraleidusiam sunkiasvorės, buvo išnarintas petys. MAN vairavęs 60-metis vairuotojas taip pat paguldytas į Respublikinės Šiaulių ligoninės traumatologijos skyrių dėl raktikaulio lūžio.

Šiandien apie dvi valandas trukusioje vilkiko atvertimo operacijoje dalyvavo du spec. kranai. Tiesa, dėl vežto krovinio – karbamido fosfato – policija ir kitų spec. tarnybų pareigūnai ėmėsi papildomų atsargumo priemonių ir  keliasdešimties metrų spindulių aptvėrė teritoriją. To imtasi, nes iš karto nebuvo rasti dokumentai apie vežamą krovinį. Krovinys priklausė „Lifosai“ ir turėjo būti nugabentas į Klaipėdos uostą.

Kilęs ažiotažas dėl galimo sprogimo ar užsidegimo nustebino trąšas gaminančios įmonės „Lifosos“ pirkimų ir logistikos skyriaus direktorių Liną Kierą. „Pasamdėme ekspedicinę įmonę pervežti karbamido fosfatą. Tai vandenyje tirpios trąšos, skirtos laistyti gėlėms. Jų sudėtyje yra fosforo, azoto ir labai nedidelė dalis kitų medžiagų. Kadangi trąšos yra fosforo rūgšties pagrindu, tai krovinys nurodomas kaip 8 klasės. Vežant tokį krovinį, privalu dokumentus laikyti matomoje vietoje. Bet pareigūnai jų nerado, todėl nežinojo, ką ir kaip daryti, nors to net nereikėjo. Kodėl man nepaskambino, aš nežinau, bet būčiau pasakęs, kas ir kaip. Šiandien nusiunčiau savo žmogų, kad pasižiūrėtų

Karbamido fosfato trąšos Klaipėdą pasieks vėliau nei planavo Lifosa.
Karbamido fosfato trąšos Klaipėdą pasieks vėliau nei planavo Lifosa.

gyvai situaciją. Viskas ten gerai ir jokio pavojaus nėra ir nebuvo.“

Tiesa, L.Kieras, kaip ir vietoje buvęs „Lifosos“ atstovas, stebėjosi vairuotojo pasirinkimu važiuoti per Radviliškį. Anot pirkimų ir logistikos skyriaus direktoriaus, krovinys turėjo būti vežamas automagistrale į Klaipėdą. Jis teigė, kad buvo pasamdyta transporto ekspedicinė įmonė, kuri tikriausiai persamdė dar kažką. Beje, kadangi „Lifosai“ priklausė krovinys, sunkiasvorio MAN’o atvertimu ir išvežimu rūpinosi pati transporto įmonė, o ne trąšas gaminanti „Lifosa“.

 

 

 

0 0 votes
Article Rating
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments