Vienas didžiausių Lietuvoje veikiantių bankų – Šiaulių bankas – paskelbė apie svarbius pokyčius: planuojama keisti pavadinimą į “Artea”. Tai dalis platesnės banko transformacijos, kuria siekiama modernizuoti veiklą ir suvienyti visus grupės padalinius po vienu prekės ženklo skėčiu.
Strateginiai pokyčiai ir vizija
Šiaulių banko Administracijos vadovas Vytautas Sinius teigia, kad prekių ženklo atnaujinimas yra natūralus žingsnis banko strategijoje. „Tai yra daugiau nei tik naujas pavadinimas – tai signalas apie naują banko erą, kurioje dominuoja modernumas, inovacijos ir artumas klientams“, – pabrėžė jis.
Pasak Siniaus, “Artea” pavadinimas atspindi ne tik ambicijas tapti stipriausiu banku Lietuvoje, bet ir išlaikyti lietuviškumą bei asmeninį ryšį su klientais. Planuojama, kad pavadinimo keitimą galutinai patvirtins banko akcininkai kovo 31 dieną.
Skaitmenizacija ir modernizacija
Be vizualinio pokyčio, bankas šiuo metu diegia modernią debesijos technologija paremtą pagrindinę bankininkystės platformą. Tai leidžia paslaugas teikti greičiau, patogiau ir efektyviau.
„Mūsų tikslas – kurti banką, kuris būtų ne tik patikimas partneris, bet ir technologijų lyderis, galintis pasiūlyti klientams inovatyviausias paslaugas“, – teigia Vytautas Sinius.
Plėtra ir ambicijos
Šiaulių bankas pernai pristatė ilgalaikę strategiją iki 2029 metų tapti geriausiu banku šalyje. Planuojama reikšmingai auginti tiek privačių, tiek verslo klientų skaičių, gerinti paslaugų kokybę ir stiprinti pozicijas finansų rinkoje.
Šiaulių banko grupė šiuo metu jungia banką, investicinių ir pensijų fondų valdymo įmonę „SB Asset Management“, gyvybės draudimo bendrovę „SB draudimas“ bei lizingo bendrovę „SB lizingas“. Visos šios bendrovės ateityje turėtų veikti po “Artea” prekės žnklo vėliava.
Banko atstovai pabrėžia, kad pokyčiai ne tik sustiprins grupės identitetą, bet ir padės klientams lengviau atpažinti teikiamas paslaugas bei produktus. Ar naujasis pavadinimas “Artea” taps nauju kokybės standartu Lietuvos bankininkystėje, paaiškės artimiausiais metais.