Daugiabučių gyventojai sprendimus priima ir nuotoliniu būdu

0
908
Daugiabučių gyventojai vis aktyviau dalyvauja elektroninėse apklausose ir balsavimuose, komunikuoja skaitmeniniais kanalais.

Pandemija išmokė gyventojus bendrauti nuotoliniu būdu. Tą pastebi ir daugiabučių priežiūros įmonė „Mano BŪSTAS“. Jos atstovai sako, kad savitarnos platforma ir mobilioji aplikacija „eBŪSTAS“ karantino metu daugiabučių gyventojams tapo saugiausia ir patogiausia alternatyva sprendžiant namo priežiūros klausimus.

Pasaulyje siaučiant COVID-19 pandemijai epidemiologai išskiria būtinybę vengti bendravimo tarp daugiabučių namų gyventojų. Anot ekspertų, gyvi susirinkimai dėl namo reikalų turėtų būti pakeisti saugiomis alternatyvomis, o jei tokios galimybės nėra, jie turėtų būti nukelti į saugesnį laikotarpį.

Šiuo metu įmonė „Mano BŪSTAS“ vieninteliai siūlo apklausas ir balsavimus vykdyti saugiai, nuotoliniu būdu, per klientams skirtą savitarnos platformą „eBŪSTAS“.

Kaip pasakoja daugiabučių namų administravimo įmonės „Mano BŪSTAS“ direktorius Mindaugas Genys, dar pavasarį, kuomet Lietuvoje buvo paskelbtas pirmasis karantinas bei gyventojai stipriai apribojo savo bendravimą su kitais žmonėmis, dalyvavimo apklausose bei balsavimuose per mobiliąją programėlę „eBŪSTAS“ skaičius šoktelėjo į dar nematytas aukštumas.

„Džiaugiamės ne tik savo klientų sąmoningumu bei atsakingumu įvairius klausimus spręsti nuotoliniu būdu, tačiau ir mūsų įmonės komanda, kuri dar prieš karantiną gyventojams siūlė visas galimybes namo reikalus tvarkyti saugiai, nuotoliniu būdu, per klientų savitarnos platformą „eBŪSTAS“. Nors popierinių balsavimų galimybė vis dar išlieka, tačiau šiuo metu balsavimas per aplikaciją „eBŪSTAS“  yra neišvengiamas privalumas patogiai ir saugiai tvarkyti savo būsto reikalus“, – akcentuoja „Mano BŪSTAS“ vadovas.

Per praėjusius, visų gyventojų įpročius pakeitusius, 2020-uosius metus mobiliojoje aplikacijoje „eBŪSTAS“ buvo paskelbtos 10 147 apklausos ir balsavimai, kuriuose savo nuomonę išreiškė 40 035 įmonės klientų.

„Pandemija buvo dar vienas postūmis klientams labiau pažinti skaitmeninių technologijų pranašumus. Šiais pandeminiais metais mūsų skaitmeninių klientų ratas, palyginti su pernai, išsiplėtė dvigubai – nuo 45 000 iki 80 000 unikalių vartotojų. Šis prieaugis rodo, jog daugiabučių gyventojai vis aktyviau dalyvauja elektroninėse apklausose ir balsavimuose, komunikuoja skaitmeniniais kanalais. Jei anksčiau sakėme, kad toks reikalų sprendimo būdas daug patogesnis,  dabar akcentuojame ne tik jo patogumą, bet ir saugumą ar greitį“, – pasakoja „Mano BŪSTAS“ direktorius M. Genys.

Klientų erdvėje ir mobiliojoje aplikacijoje „eBŪSTAS“ gyventojai gali ne tik dalyvauti balsavimuose bei apklausose, bet ir daug paprasčiau bei greičiau fiksuoti gedimus savo daugiabučio namo bendrosiose patalpose, apmokėti savo sąskaitas ir matyti visą jų istoriją, sekti visus atliktus bei planuojamus atlikti darbus savo daugiabutyje ir stebėti visą kitą aktualią namo informaciją.

Mobiliąją aplikaciją „eBŪSTAS“ galite:

parsisiųsti iš Google Play;

parsisiųsti iš App Store.

0 0 votes
Article Rating
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments