Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pirkėjams nuo pat karantino įvedimo šalyje siunčia žinią: parduotuvėse reikėtų lankytis rečiau, o pirkinius planuotis iš anksto. „Maximos“ duomenys rodo: visų AČIŪ lojalumo programa besinaudojančių pirkėjų prekių krepšelis išaugo 50 proc., išskirtiniu sąmoningumu pasižymi studentai.
„Duomenys rodo, kad pirkėjai išgirdo pagrindinę žinutę – parduotuvėse lankytis kuo rečiau. Labiausiai savo krepšelius augino studentai. Jie vieno apsilankymo parduotuvėje metu perka 70 proc. daugiau prekių nei įprastai. 18-24 metų asmenys, palyginti su pernai kovu, parduotuvėse pradėjo lankytis kone tris kartus rečiau” – teigia „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.
Kovo 10-25 dienomis AČIŪ kortele besinaudojantys klientai į krepšelį įsidėdavo vidutiniškai 3 vienetais daugiau prekių nei įprastu laikotarpiu. Reikšmingiausias pokytis matomas jaunų šeimų tarpe. Tokie pirkėjai šiuo metu į krepšelį įsideda net 5 vienetais daugiau prekių nei įprasta. Beje, per visą analizuojamą laikotarpį didžiausias prekių skaičius krepšeliuose buvo pastebėtas kovo 25 d.
Nors savo apsilankymų parduotuvėse skaičių sumažino visi pirkėjai, ypatingai svarbu, kad apsipirkimus pradėjo planuoti pažeidžiamiausia grupė – senjorai. Jie į parduotuves jie užsuka kone tris kartus rečiau, tuo tarpu jų prekių krepšelis išaugo 34 proc.
Portalas „Visuomenėsbalsas“ taip pat siekia prisidėti prie vyresnių žmonių sąmoningumo: skatiname dalyvauti konkurse ir laimėti šiam laikotarpiui labai vertingus prizus.