Gyventojai skundžiasi: „Maxima apgaudinėja nuolaidomis“

0
1514

Į redakciją kreipėsi ne vienas prekybos centro „Maxima“ klientas. Jie piktinosi šio prekybos centro darbuotojų veiksmais. Anot klientų, jie pirko prekes, kurioms buvo taikomos nuolaidos, tačiau atsiskaitant už prekes, nuolaidos arba nebuvo pritaikytos, arba jos buvo mažesnės, nei nurodytos etiketėse.
„Norėjau nusipirkti bandelių didžiojoje „Maximoje“. Atėjau po devintos vakaro ir pamačiau, kad taikomos 70 procentų nuolaidos. Pasiėmiau keletą ir nuėjau į kasas. Per daug į čekį nežiūrėjau, o kai atsiskaičiau kortele, nepastebėjau, kiek reikėjo sumokėti. Kai parėjau namo, pastebėjau, kad nuolaida buvo ne 70, o 50 procentų. Ką aš ten eisiu atgal į parduotuvę, tačiau jaučiausi nesmagiai. Juk prekybos centras neturėtų taip daryti“, – pasakojo 62 metų Veronika iš Radviliškio.
Kitas pirkėjas buvo gerokai atlaidesnis, kad nuolaidos visai negavo, nors prieš supakuojant
gaminį jam tai buvo pažadėta. „Nusižiūrėjau keptus viščiukų sparnelius. Pasikalbėjau su pardavėja, ji man įpakavo, o aš prie kasos sumokėjau. Tik vėliau susipratau, kad nepritaikė nuolaidos, nors žadėjo. Nepykstu aš ant jų, gal nesusipratimas įvyko, gal pervargusios, gal kitos priežastys, tik kažkaip norėtųsi, kad aiškiau būtų“, – sakė 55-ejų metų Kazimieras, atvykęs apsipirkti į Radviliškio taip vadinamąją didžiają „Maximos“ parduotuvę.
„Maximos“ atstovų komentaras. Prekybos centras tikina, kad tokios situacijos yra labai retos ir jei būna neaiškumų, reikėtų nedelsiant kreiptis į juos tiesiogiai arba nemokamu numeriu.
„Išties taikome 50 proc. nuolaidą nefasuotoms bandelėms. Akcija galioja vakarais, likus 2 val. iki parduotuvės uždarymo. Akcija galioja tik parduotuvėse, turinčiose nefasuotų bandelių vitrinas. Kitose akcijose dalyvaujančioms prekėms, pažymėtoms raudonomis kainų etiketėmis, nuolaida netaikoma.
70 proc. nuolaida taikoma besibaigiančio galiojimo prekėms, jos būna pažymėtos lipduku „Pigiau“. Taigi, jeigu pirkėjas nori įsigyti tokiu lipduku pažymėtą prekę ir mato, kad jam nepritaikoma 70 proc. nuolaida, turėtų kreiptis į savitarnos kasas aptarnaujantį darbuotoją ar sakyti kasininkui. Taip reikėtų elgtis visais atvejais parduotuvėje, kai pirkėjams kyla abejonių dėl prekės ar kainos. Tuo metu jei jau įsigytą prekę parsinešėte namo ir manote, kad yra netikslumų dėl kainos, kreipkitės mūsų klientų aptarnavimo linija 8 800 20050. Visus atvejus išanalizuojame ir, jei randame,
kad kaina netiksli, pirkėjui grąžiname sumokėtą perviršį. Tokių atvejų pasitaiko itin retai, pagrindinė priežastis – žmogiškos klaidos, pavyzdžiui, netiksliai pažymimos nuolaidos”, – komentavo situaciją Ernesta Dapkienė, „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė.

Marius ALEKSIŪNAS

PALIKTI KOMENTARĄ

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia