Pirkėją papiktino „Pigu.lt“ elgesys: užuot priėmę nekokybiškę prekę, užkalba dantis

0
495
Antakių dažus elektroninėje parduotuvėje pirkusi moteris suabejo čia parduodamų prekių kokybe.

Elektroninėje parduotuvėje „Pigu.lt“ apsipirkusi šiaulietė pasijuto pirkusi katę maišę. Ne mažiau nei pati prekė ją papiktino ir šios parduotuvės atstovų reakcija į nusiskundimą. Į moters lūkesčius buvo įsiklausyta tik po to, kai šia situacija susidomėjo naujienų portalo „visuomenėsbalsas.lt

Papiktino reakcija į nusiskundimą

„Dažnai apsiperku internete. Susigundžiau įsigyti  ilgalaikius antakių dažus „Maybelline New York Tattoo Brow“. Tai buvo vieni iš brangesnių tokių dažų, kokius tik galima įsigyti šioje parduotuvėje. Deja, įsigyta prekė buvo visiškai neveiksminga – dažus buvo beveik neįmanoma pašalinti, neišrovus pačių antakių plaukų, galutinio efekto – deklaruojamo tatuiruotų antakių efekto visiškai nebuvo, nenusidažė nei oda, nei patys plaukai”, – pasakoja šiaulietė. Ji teigia, kad dažus naudojo būtent taip, kaip buvo nurodoma instrukcija. Moteris norėjo prekę grąžinti atgal, tad susisiekė su elektroninės parduotuvės atstovais. Šie apskritai nebuvo linkę abejoti prekės kokybe.

Šiaulietę papiktino ir pigu.lt atstovų reakcija į jos nusiskundimą. (pigu.lt nuotr.)

„Dėkojame už Jūsų kreipimąsi. Kiekviena prekė turi savo rekomendacijas pagal kurias ji turi būti naudojama, per ilgas priemonės laikymas sukelia šalutinius poveikius, ko pasekoje atsiranda nepageidaujamos reakcijos. Mūsų parduotuvėje parduodama tik sertifikuota produkcija, kuri yra patikrinta ekspertu”, – klientei atrašė “Pigu” atstovė Greta.

Moters nuomone, tokios žinomos parduotuvės atstovai turėtų labiau rūpintis savo reputacija ir tokias situacijas spręsti geranoriškai.

Pasiūlė grąžinti prekę

„Pigu” atstovai paklausti apie klientės nusiskundimą buvo nepaprastai operatyvūs.

„Dėkoju, kad rūpinatės mūsų klientų gerove. Anksčiau nebuvome sulaukę klientų nusiskundimų dėl minimos prekės, tad neturėjome pagrindo suabejoti prekės kokybe. Taip pat nurodyta prekė patenka į parfumerijos kosmetikos prekių kategoriją, o pagal galiojančius teisės aktus ir viešai skelbiamas mūsų taisykles, su kuriomis klientas susipažįsta ir patvirtina perskaitęs, tokių prekių grąžinimas galimas tik pardavėjo sutikimu, prekė neturi būti naudota, originalioje, nepažeistoje pakuotėje. Klientė dėl prekės grąžinimo į mus kreipėsi pažeidusi taisykles, tad, remdamiesi tuo, jai buvome pateikę neigiamą atsakymą – nesutikome priimti grąžinamos prekės. Šįkart, įvertinę klientės lojalumą, nutarėme geranoriškai priimti  prekę ir jai grąžinti sumokėtus pinigus. Grąžinami vos keli procentai parduotų prekių, tačiau kiekvieno kliento situacija yra svarbi ir siekiame ne tik ją išspręsti, bet ir tobulinti savo procesus, kad ateityje panaši situacija nepasikartotų”, – teigia Raimonda Strazdauskaitė, „Pigu.lt“ Komunikacijos vadovė.

„Pigu.ltatstovai nori klientams priminti, kad jie visada atidžiai perskaitytų prekių aprašymus, naudojimo instrukcijas, pirkimo-pardavimo sutartį, garantinio aptarnavimo ir prekių grąžinimo taisykles, tam, kad suabejojus prekės kokybe, būtų galima lengvai ir paprastai bendradarbiauti.

Klientė palankiai sutiko pasiūlymą grąžinti jos netenkinančią prekę. Taip pat į jos „Pigu.lt“ sąskaitą pervesta 20 Eur. Tai – ne grynieji pinigai, jais moteris elektroninėje parduotuvėje galės atsiskaityti tik įsigydama prekes. Visa ši „Pigu.lt“ pinigų suma bus išnaudota perkant prekių ne mažiau, kaip už 100 Eur.

27 proc. skundų – dėl elektroninių parduotuvių

Anot Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vyresn. patarėjos Giedrės Nenartavičiūtės, 2019 m. I pusmečio duomenimis, 27 proc. Tarnybai prašymus pateikusių vartotojų prekes arba paslaugas įsigijo internetu. Dažniausiai tokie vartotojų nurodyti nusiskundimai buvo susiję su sutartu laiku nepristatomomis prekėmis ir negrąžinamais iš anksto sumokėtais pinigais.

2019 m. I pusmetį išnagrinėti vartojimo ginčai vartojimo prekių srityje

Eil. Nr. Nusiskundimų sritis Ginčai išnagrinėti ne teismo tvarka
1. Dėl maisto produktų, gėrimų 4
2. Dėl drabužių ir avalynės 733
3. Dėl namų priežiūros ir renovavimo priemonių 86
4. Dėl interjero reikmenų 152
5. Dėl buitinių namų ūkio prietaisų 202
6. Dėl elektroninių prekių 44
7. Dėl informacijos ir ryšių technologijų prekių 249
8. Dėl laisvalaikio prekių 56
9. Dėl transporto priemonių, jų dalių ir priedų, degalų 77
10. Dėl kosmetikos ir tualetinių asmens priežiūros reikmenų 23
11. Dėl juvelyrinių dirbinių, laikrodžių ir aksesuarų 74
12. Dėl kitų vartojimo prekių 20
Iš viso: 1 720

Marius Aleksiūnas

Palikti komentarą

avatar