Prigautas apgaudinėjant “Topo centras” priverstas viešai atsiprašyti

0
1064
Pirkėjo užfiksuotas SONY televizoriaus kainų skirtumas prieš ir po akciją privertė
Pirkėjo užfiksuotas SONY televizoriaus kainų skirtumas prieš ir po akciją privertė "Topo centrą" atsiprašinėti.

Per Lietuvą nusirito pasipiktinimo banga, kai vienas didžiausių Lietuvos elektroninės technikos pardavėjų “Topo centras” akcijos metu televizorių pardavinėjo gerokai brangiau nei ne akcijos metu. Tūkstančiai žmonių socialiniuose tinkluose dalinosi nuotrauka, kurioje užfiksuotas nesąžiningas pardavėjų elgesys pirkėjų atžvilgiu.

Budrus pirkėjas

Vilniaus Akropolyje įsikūrusiame “Topo centre” pirkėjas dar iki akcijos pradžios užfiksavo Sony televizoriaus kainą. Tiesa, jaunas vyras teigia, kad tai darė norėjęs išsisaugoti televizoriaus techninius parametrus. Bet nuvažiavęs “JAMAM” akcijos metu pastebėjo, kad japonų kompanijos televizorius pabrango 220 eurų. Iki akcijos prekė kainavo 879 eurus, o prasidėjus akcijai – kaina pakilo iki 1099 eurų. Maža to, nurodoma, kad be akcijos televizorius kainuotų net 1199 eurus arba 320 eurų brangiau nei prasidėjus akcijai!

Klientai tai vadina apgaule

Išaiškėjus tokiai prekybininkui veiklai, dauguma socialiniuose tinkluose tai įvardino kaip pirkėjų apgaudinėjimą. Vienas komentavo situacija šitaip: “Pagaliau prigavo aferistus. Jau kiek metų mulkina žmones. Čia reikia visiems būti budriems, ypač kai žodis akcija (kalba netaisyta – red.).” Kitas pasisakė dar apie pačią kainų nustatymo politiką: “Vartosi gražiai. Bet dirbant prekyboj visi žino kainų nustatymo politiką. Todėl esu tikras, kad buvo bandyta apgaut. Jei sistema ir žmogus, valdantis ją, atspausdino tokią kainą. Pasižiūrėk prieš keisdamas kainą, ką i ką keiti. Tam darbuotojui turėtų išpert kailį, jei čia žmogiška klaida. Nes jiems ryškiai “paji..at”. Aš ir dažnai kažko noriu – nusifotkinu ir laukiu akcijų. Bet kai jos tokios ir išlenda yla iš maišo. Kiekvienais metais tas pats (kalba netaisyta – red.).”

Pardavėjas atsiprašo

Po pasipylusios kritikos ir trukusios tylos, “Topo centras” reagavo. Viešame kreipimesi savo Facebook paskyroje, kurią seka daugiau nei 115 tūkstančių sekėjų, elektronikos prietaisų pardavimo gigantas teigė, kad įvyko klaida: “Mieli klientai, labai apgailestaujame dėl šiandien įvykusios klaidos – vienoje iš “Topo centro” parduotuvių įvyko kainas nustatančios sistemos klaida ir į el. etiketę buvo įkelta vasarą galiojusi kaina. Socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidoje vaizduojamo Sony televizoriaus teisinga kaina – 869 Eur, tokią ją įsipareigojame išlaikyti iki pat sausio 1 dienos. O šiuo įrašu pasižadame visiems šiandien, t.y. lapkričio 22 d. Vilniaus Akropolyje pirkusiems Sony KD55XG8596 televizorių – jį tiesiog padovanoti. Dar kartą atsiprašome ir dėkojame už budrumą. P.S. jei Jūs ateityje pastebėsite tokią klaidą – iškart prieikite prie kasų ir parodykite, ką esate užfiksavę – pasižadame iškart pasitaisyti ir Jums kompensuoti neatitikimą. Nuoširdžiai – nenorime nieko apgaudinėti, sistema šįkart taip suveikė: aiškinamės ir tvarkome. Ne paslaptis, kad sistemas vis dar programuoja žmonės, parduotuvėse taip pat dirba žmonės. Artėja gražiausios metų šventės, dovanokime šypsenas vieni kitiems! Tikimės kad jų šį savaitgalį bus bent keletu daugiau.”

Ne visi patikėjo nuoširdumu

Penktadienio vakarą paviešintą “Topo centro” atsiprašymą ne visi pirkėjai priėmė. Daugiau nei 200 komentarų sulaukusiame tekste daugiausiai buvo piktinamasi apskritai pardavėjų elgesiu. Buvo net vardijami kiti pavyzdžiai, tačiau prekybininkai į tokius komentarus viešai net nesivargino reaguoti. Vienas pirkėjas rašo įsigijęs SAMSUNG markės televizorių Vilniaus Akropolyje esančiame “Topo centre”, bet dabar abejoja, ar nebuvo apmulkintas. Antrasis teigia, kad jis buvo maustomas, kai norėjo nusipirkti nešiojamą kompiuterį.

Potenciali pirkėja Facebook rodo kainų skirtimų kito televizoriaus atveju. Pardavėjas to nekomentavo.
Potenciali pirkėja Facebook rodo kainų skirtimų kito televizoriaus atveju. Pardavėjas to nekomentavo.

Trečioji pasakoja apie SONY televizorių, kur iki vienos akcijos su 49 procentų nuolaida, televizorius kainavo 499 eurus, o jau su akcija, kurios metu taikoma 29 procentų nuolaida – jau 599 eurus. Tad dauguma tikisi bent jau sąžiningumo.

0 0 votes
Article Rating
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments