Radviliškyje – naujas prekybos tinklas

0
9726
Lenkijos mažmenininkas mūsų šalyje turi ambicingų planų. (PEPCO Lietuva nuotr.)

Vidurio ir Rytų Europos prekybos drabužiais ir namų apyvokos prekėmis tinklas „Pepco“, pernai Baltijos šalyse atidaręs 47 naujas parduotuves, šiemet planuoja išlaikyti panašius plėtros tempus ir pradėjo ieškoti patalpų plėtrai Lietuvos regionuose. Radviliškis – vienas iš miestų, kuriame žadama dairytis tam tinkamų patalpų. Jų neradus būtų neatmetama ir statybų galimybė.

2020-aisiais bendrovė planuoja atidaryti 45 parduotuves: 20 Lietuvoje, 15 Latvijoje ir 10 Estijoje.

Kaip šią savaitę rašo “Valstybės žinios”, tinklas ir toliau teiks pirmenybę miestams, kuriuose yra daugiau nei 7 tūkst. gyventojų, tačiau labiausiai žvalgosi į tuos, kur dar neturi parduotuvių. Prioritetu išlieka miestai, kur dar nėra „Pepco“ parduotuvių: pavyzdžiui, Druskininkai, Gargždai, Palanga, Garliava, Radviliškis, Elektrėnai, Rokiškis, Telšiai. Tikima, kad plėtra juose būtų sėkminga.

„Pepco Lithuania“ Nuomos ir plėtros vadovė Baltijos šalyse Algina Juknaitė viešai teigė, kad mažesniuose miestuose trūksta tinkamų patalpų, tad juose plėtra nėra tokia sparti kaip didmiesčiuose. Todėl bendrovė yra parengusi tipinės parduotuvės projektą ir derasi su plėtotojais dėl jų statybų ir nuomos.

Lenkų PEPCO yra vadinamas šeimos prekybos tinklu – parduoda drabužius moterims, vyrams, vaikams, taip pat makiažo priemones moterims, įvairias namų apyvokos prekes (patalynę, indus, tekstilę ir pan). Šio tinklo parduotuvės gerai pažįstamos tiems, tautiečiams, kurie pigių prekių dairydavosi Suvalkuose.

Tinklas Baltijos šalyse veikia nuo 2017-ųjų pabaigos ir šiuo metu turi 80 parduotuvių. 2019-aisiais Lietuvoje atidarytos 24 „Pepco“ parduotuvės Lietuvoje, 15 Latvijoje ir 8 Estijoje.

PALIKTI KOMENTARĄ

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia